يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۳۹۴
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ از صدور مجوز یک ساله ورود و خروج خودرو بومیان این جزیره خبر داد و افزود: این طرح از یازدهم اسفندماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مشکلات و خواسته به حق اهالی صبور این جزیره خروج خودروهای شخصی از این جزیره بود که شهروند این جزیره برای هربار باید با طی پروسه اداری زمان بر نسبت به اخذ مجوز اقدام می‌کردند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: با هم افزایی و همگرایی صورت گرفته و به منظور رفاه مردم شریف جزیره و تسهیل ورود و خروج خودروهای بومیان عزیز این جزیره، با هماهنگی فی مابین بخش‌های ناظر بر تردد وسایل نقلیه و با فراهم سازی بستر صدور مجوز، بومیان جزیره می‌توانند با اخذ مجوز یک ساله نسبت به ورود و خروج خودروی خود در مسیرهای خارگ به بوشهر، گناوه و بالعکس اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این طرح صرفاً جهت بومیان جزیره خواهد بود و در فاز اول خودروهای سواری بومیان جزیره خارگ که به نام یکی از افراد خانواده باشد را شامل می‌شود.

دشتی زاده در خصوص زمان و شیوه اجرای این طرح خاطر نشان کرد: این طرح از یازدهم اسفندماه سال جاری اجرایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با تکمیل فرم و ارائه مدارک خود به بخشداری، مجوز یک ساله ورود و خروج خودرو خود را دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر