دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۳۰
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به سرقت طلا و جواهر بوشهری‌ها توسط غیربومی‌ها گفت: از همه مردم درخواست داریم قبل از بروز حادثه جوانب خروج از منزل را رعایت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ جوشن سهرابی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات پایان سال و نوروز اظهار داشت: انتظار می‌رود شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت تا حد امکان از خالی نگه گذاشتن منزل خود جداً خودداری کنند یا سعی شود فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد و منزل خالی از سکنه نباشد.

وی ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مردم استان در رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از وقوع جرایم سرقت تاکید کرد: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت نصب سیستم‌های حفاظتی و دوربین‌های مراقبتی و مداربسته نقش بسزایی در جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت منزل دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه شهروندان از نگهداری اشیا قیمتی و طلا و جواهرات در منزل و در دسترس بودن آنها خودداری کنند، گفت: جهت نگهداری اشیا قیمتی در صورت امکان از صندوق امانات در بانک‌ها استفاده شود.

وی بیان کرد: در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیا قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان کردن آن به صورت یک جا خودداری و از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

سهرابی با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم قرار دارد و به دنبال برقراری امنیت در جامعه و مبارزه با سارقین است، گفت: در سال جاری عمده سرقت‌های صورت گرفته از منازل شهروندان استان بوشهر بیشتر شامل طلا و جواهرات بوده است که توسط سارقان حرفه‌ای غیربومی و در روزهای تعطیل آخر هفته و در زمان عدم حضور ساکنین در منزل صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: مردم نسبت به اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی‌تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آن‌ها را یادداشت و سریعاً به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر