دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از مرگ راننده جوان در سقوط تریلر به دره در جاده شیراز - برازجان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان در گفت‌وگو با فارس با تایید کشته شدن راننده تریلر در سقوط به دره اظهار داشت: ظهر امروز به دلیل سقوط تریلر به دره در محور برازجان به شیراز راننده تریلر جان باخت.وی افزود: راننده این خودرو به نام ع. م 33 ساله ساکن برازجان بوده که به دلیل سرعت بالای تریلر و از دست دادن کنترل ماشین، به دره پرتاب و کشته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از مرگ راننده جوان در سقوط تریلر به دره در جاده شیراز - برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان در گفت‌وگو با فارس با تایید کشته شدن راننده تریلر در سقوط به دره اظهار داشت: ظهر امروز به دلیل سقوط تریلر به دره در محور برازجان به شیراز راننده تریلر جان باخت.

وی افزود: راننده این خودرو به نام ع. م 33 ساله ساکن برازجان بوده که به دلیل سرعت بالای تریلر و از دست دادن کنترل ماشین، به دره پرتاب و کشته می‌شود.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس جاده‌ای دشتستان به محل اعزام می‌شوند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، پیش از رسیدن امدادگران، راننده خودرو جان خود را از دست داد.

دهقان یادآور شد: اورژانس دشتستان در ایام تعطیلات نوروز نیز چند عملیات انجام داد و در کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده و مهمانان نوروزی تلاش بسیار زیادی از خود نشان داد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر