شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۵۱
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: خیرین و نیکوکاران شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر پیشگام و پیشتاز هستند و در عرصه‌های مختلف در حل مشکلات کمک کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری صبح پنج شنبه در نشست با نیکوکاران و خیران شهرستان گناوه اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران با بخشش اموال خود به نیازمندان، در راه خدا جهاد می‌کنند و این عمل صالح آنها همانند جهاد رزمندگان در میدان جنگ و جهاد است که در پیشگاه خدا ثبت می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: جهاد با اموال در راه خدا و از دستورات مؤکد خداوند و دارای عظمت و اهمیت والایی است و عظمت این کار خیر با هیچ کلمه‌ای قابل بیان نیست و تنها خداوند پاداش آن را خواهد داد.

وی گفت: خداوند به نیکوکاران و خیرین که با اموال خود در راه خدا جهاد می‌کنند وعده داده که آنچه شما درراه ما انفاق کنید به شما کمک خواهد شد و مزد آن را خواهیم داد و بالاترین مزد که همانا قرار گرفتن در جوار رحمت الهی و همنشینی با اولیا و انبیا به آنها پاداش خواهد داد.

وی گفت: کار خیر دارای عظمت بالایی است به ویژه آنکه این کمک به افراد مستمند و محروم و نیازمندان تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد باشد و شما به این افراد بدون مزد و منت کمک می‌کنید که کار بسیار ارزشمندی است.

فرماندار گناوه ادامه داد: خیرین و نیکوکاران شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر پیشگام و پیشتاز هستند و در عرصه‌های مختلف در حل مشکلات کمک کرده‌اند در دوران شیوع کرونا نیز فعالیت چشمگیری داشته و دارند که همه این تلاش‌ها و گام‌ها در راه انجام کارهای خیرخواهانه قابل تقدیر است.

صفری با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد شهرستان در جمع آوری کمک‌ها و خدمت رسانی به محرومان گفت: نیکوکاران این شهرستان علاوه بر انجام کارهای خیر عمرانی و خدمت رسانی در سطح شهرستان در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) کارهای بزرگی انجام داده و کمک کرده‌اند و این کمک‌ها برای همیشه ماندگار و مایه سعادت و دنیا و آخرت برای این خیرین است.

وی با اشاره قرار گرفتن در هفته احسان و نیکوکاری و روزهای پایانی سال گفت: خیرین و نیکوکاران شهرستان همچون همیشه برای کمک به نیازمندان در این امر مهم مشارکت و یاری رسان محرومان و نیازمندان باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر