يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۶۹
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های دیلم و دشتستان توقیف شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: به منظور مقابله با توزیع و انتقال کالای قاچاق در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی استان بوشهر با بهره‌گیری از تمامی امکانات، با اقدامات لازم برای کنترل محورهای مواصلاتی و مسیرهای خاکی، توقیف محموله‌های قاچاق را در دستور کار قرار دادند.

سوسنی بیان کرد: در همین راستا مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی محور خروجی شهرستان دشتستان طی یک عملیات هماهنگ، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری دو دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از وسیله نقلیه توقیفی سه هزار و ۲۱۲ دستگاه کارواش با مارک هیوندای که با مدارک گمرکی همخوانی نداشت کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در همین ارتباط راننده کامیون پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار سوسنی ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات منسجم، حین کنترل خودورهای عبوری در مسیرهای خاکی و خروجی شهرستان دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از کامیون تعداد دو دستگاه لیفتراک خارجی و از خودروهای سواری انواع پوشاک و ساعت‌های مچی گران قیمت خارجی قاچاق که فاقد هر گونه مدارک گمرکی و قانونی بودند را کشف و تعداد سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ادامه داد: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر