سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۴۱۲
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: آن دسته از افراد محروم که توان مالی چندانی ندارند و تحت پوشش کمیته امداد نیستند از سوی بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی حمایت خواهند شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا مقدم عصر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مددجویان تحت پوشش این نهاد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هشت تفاهم‌نامه مشترک با دستگاه‌های مختلف جهت ساخت واحدهای مسکونی دارد که سه تفاهم‌نامه از آن با کمیته امداد امام (ره) است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان بوشهر، گفت: تشکیل پرونده‌های متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) برای معرفی به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات مسکن تسریع شود.

وی افزود: در سال جاری زمین‌هایی از سوی بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان‌های گناوه، تنگستان، دشتی و کنگان به مددجویان فاقد زمین تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) واگذار شده است و این واگذاری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

مقدم همچنین به طرح منظومه‌های روستایی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: مطالعات طرح منظومه‌های روستایی به‌عنوان سندی قوی و تحول‌آفرین در روستاها به پایان رسیده و سعی داریم در بخش‌های اقتصادی و اشتغالزایی نیز روستاها را معیشت‌محور کنیم.

۲۴۰۰ خانوار نیازمند مسکن داریم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه انجام کارهای بزرگ دوری از تفکرات جزیره‌ای است، افزود: هم‌افزایی، مشارکت و همدلی نیازمند خدمات بهتر به مردم است، که این مهم بین دو نهاد انقلابی کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان بوشهر بخوبی صورت گرفته است.

محمدرضا میری گفت: هم‌اکنون دو هزار و ۴۰۰ خانوار محروم در استان بوشهر نیازمند مسکن هستند که باید با برگزاری جلسات کاربردی، مستمر و پیگیری‌های ویژه نسبت به تأمین مسکن برای این قشر اقدام کرد.

وی از بنیاد مسکن خواست نسبت به صدور اسناد مالکیت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر همکاری‌های لازم صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر