دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۶۲
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۱۴۰۰ به لحاظ سیاسی و انتخاب یک چهره انقلابی، کارآمد ولایتمدار و جهادی در راس قوه مجریه سال خوبی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی روز پنج‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: این درحالی است که مردم در سال ۱۴۰۰ به لحاظ اقتصادی در فشار بودند هرچند با توجه به تحولات داخلی و خارجی انتظار می‌رود سال آینده به لحاظ اقتصادی، معیشتی و سیاسی سال خوبی برای کشور باشد.

وی با اشاره به تصویب اولیه لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی و قرار گرفتن آن در اختیار شورای نگهبان اضافه کرد: تغییر و تحولات خوبی در لایحه بودجه ایجاد شده و انتظار می‌رود مدیران اکتفا به جذب بودجه استانی نکنند و برای جذب اعتبارات ملی سهم استان تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز بعنوان خادمان ملت آمادگی همراهی و همکاری با مدیران استانی در جذب اعتبارات ملی را دارند.

رضایی اضافه کرد: اعتقاد داریم به نتیجه رسیدن امور  مستلزم همکاری، همگرایی و تعامل مدیریت اجرایی استان با نمایندگان است و اگر این هم افزایی نباشد کارها به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مدیران ارشد کشور در استان خیر و برکت زیادی برای استان دارد که باید نسبت به این امر توجه بیشتری داشته باشیم.

رضایی افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات مصوب استان انتظار می رود استان به کارگاهی از کارهای عمرانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: مدیران مدیون مردم، انقلاب و سرباز رهبر معظم انقلاب هستند و بدون هرگونه تبعیض باید خدمتگزار مردم باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر