يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: برای اجرای طرح خط انتقال آب از چاه چنیر به شهر بوشکان پنج میلیارد ریال اختصاص یافت.به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در بازدید از تاسیسات آبرسانی درمنطقه چنیر بوشکان افزود: با اجرای این طرح به طول هفت کیلومتر گامی موثر در کاهش مشکل کمبود آب شرب شهر بوشکان برداشته خواهد شد.وی اضافه کرد: هم اکنون تامین آب شرب شهر بوشکان از چاه های اطراف این شهر تامین می شود که در فصل گرما مردم با کمبود آب آشامیدنی مواجه می شوند. زارع بیان کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح هشت میلیارد ریال است که امیدواریم در سال جاری اختصاص خواهد یافت. 
کد خبر: ۱۰۸۸
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: برای اجرای طرح خط انتقال آب از چاه چنیر به شهر بوشکان پنج میلیارد ریال اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در بازدید از تاسیسات آبرسانی درمنطقه چنیر بوشکان افزود: با اجرای این طرح به طول هفت کیلومتر گامی موثر در کاهش مشکل کمبود آب شرب شهر بوشکان برداشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون تامین آب شرب شهر بوشکان از چاه های اطراف این شهر تامین می شود که در فصل گرما مردم با کمبود آب آشامیدنی مواجه می شوند. 

زارع بیان کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح هشت میلیارد ریال است که امیدواریم در سال جاری اختصاص خواهد یافت. 

فرماندار دشتستان همچنین درگردهمایی دهیاران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای بخش بوشکان گفت: همچنین درسال جاری احداث خانه بهداشت برای روستاهای فاریاب و ایل شهر بخش بوشکان در دستور کار قرار دارد. 

زارع افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی دولت برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های مهم و نیمه تمام از اولویت های شهرستان است. 

وی اضافه کرد: برای اجرایی کردن شعار سال جاری، مردم شهرستان با مسوولان همکاری لازم را خواهند داشت. 

زارع بیان کرد: مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها با مشارکت و همکاری مردم و مسوولان بخوبی و با موفقیت انجام می شود. 

فرماندار دشتستان به ظرفیت های گردشگری این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب و انجام طرح های گردشگری بویژه در روستاهای مستعد گردشگری در آینده شاهد حضور بیشتر مهمانان نوروزی در این شهرستان خواهیم بود. 

فرماندار دشتستان ادامه داد: مهمانان و مسافران نوروزی رضایت کامل از مهمان نوازی مردم شهرستان داشتند که جا دارد از همه متولیان ستاد تسهیلات سفر شهرستان و مردم تقدیر شود. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر