يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۸۶۹
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال یک هزار و ۱۲۳ کلاس درس در قالب ۳۱۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی این استان آماده سازی و پیش بینی شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کامبیز یوسفی افزود: از این شمار ۲۵ کلاس در گروه الف و با امکانات ویژه شامل تلویزیون، یخچال، فرش  و سایر امکانات رفاهی، ۸۵ کلاس در گروه ب با امکانات وسایل خنک کننده و فرش و یک هزار و ۱۲ کلاس درس نیز بدون هیچ گونه امکانات خاصی آماده سازی شده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۱۹ پایگاه اسکان شامل ۲ پایگاه در بوشهر و ۱۷ پایگاه در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان پیش بینی شده است.

یوسفی اضافه کرد: باتوجه به تعطیلی سفرهای نوروزی در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و خستگی روحی و ذهنی مردم و با توجه به جغرافیای آب و هوایی امسال سیل عظیم مهمانان نوروزی به سمت استان بوشهر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به بازگشایی سامانه اسکان آموزش و پرورش از امروز ۲۴ اسفند ماه اظهار کرد: مسافرانی که قصد سفر به استان بوشهر را دارند می توانند از امروز نسبت به رزرو مدرسه مورد نظر خود اقدام کنند البته با تمهیدات اندیشیده شده در ستاد اسکان به صورت حضوری نیز خدمات لازم به گردشگران ارائه می‌شود.

یوسفی اضافه کرد: اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ورود هشت میلیون مسافر به استان بوشهر انتظار می‌رود در کنار آموزش و پرورش سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز قرار بگیرند تا بتوانیم خاطره خوشی برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر