شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع فلزی:
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد گفت: طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد با هدف ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مردم اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیمان پیرایش صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: طرح ویژه عیدانه این سازمان در سال نو و قرن جدید با همکاری مدیران کل میدانی و استانی ۳۱ استان کشور از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ طراحی شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: به استناد ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد کشور این سازمان مکلف است در مواردی که از نظر ایمنی و بهداشت برای کشور حائز اهمیت است ورود و نظارت کند و نتایج به دست آمده از نظارت‌های به دست آمده را به اطلاع مقامات استانی، کشوری و آحاد مردم برساند.

وی بیان کرد: بر اساس همین قانون مقرر شده در ۳۱ استان کشور در راستای رفاه حال خانواده‌هایی که در نوروز به سفر می‌روند شیوه خدمات رسانی در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، رستوران‌ها، زائرسراهای اداره‌های کل استانی، خدمات، کالاها، مراکز تفریحی و خدماتی با همکاری دستگاه‌های صادر کننده مجوز فعالیت این بخش از خدمات دهندگان بررسی و نظارت لازم صورت گیرد.

پیرایش ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ایرادها احصا و برطرف و نتایج این بررسی به مقام‌های مسئول و صادر کننده مجوز اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت در اجرای استانداردهای صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران باید ناظر بر مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی باشد.

وی هدف از اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران که برای نخستین بار در این وسعت اجرا می‌شود را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مردم عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر