سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۹۳۵
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: امام جمعه جدید شبانکاره دشتستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم معرفی شد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، مراسم تکریم حجت‌الاسلام حمادی و معارفه حجت‌الاسلام محمد پردل به‌عنوان امام جمعه جدید شهر شبانکاره با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بوشهر جایگاه آیین عبادی و سیاسی در جامعه اسلامی را برشمرد و اظهار داشت: نماز جمعه در جامعه از  ویژگی خاصی در عرصه بصیرت پیگیری مطالبات مردم، ، تقویت وحدت در جامعه دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری یکی از آثار و برکات نماز جمعه را اتحاد، همدلی و حدت دانست و بیان کرد: نماز جمعه بال پرواز انسان به سمت خدا است و سبب آرامش و آسایش مردم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن برشمردن صفات مردم بخش شبانکاره در میهمان‌نوازی و حضور در صحنه‌های مختلف خاطر نشان کرد: شبانکاره از ظرفیت‌های مهمی در بخش کشاورزی برخوردار است که حل مشکلات آبرسانی و توسعه صنایع پایین دستی خرما باید در اولویت قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر از بخش شبانکاره به عنوان قطب کشاورزی یاد کرد و خواستار توجه به توسعه و پیشرفت بخش شبانکاره در زمینه تولیدات کشاورزی و رونق آن در اقتصاد کشور شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از مطالبات مهم بخش شبانکاره را حل مشکلات آبرسانی دانست و افزود: توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی مورد توجه ویژه قرار دارد.

ابراهیم رضایی توجه به معیشت مردم و اشتغالزایی را از اولویت برنامه مسئولان دانست و خواستار توجه به اشتغال جوانان در دشتستان شد.

حجت‌الاسلام حمادی امام جمعه سابق ضمن دعوت به وحدت و همکاری مردم با امام جمعه جدید خواستار توجه به حل مشکلات اشتغال‌زایی شبانکاره شد.

حجت‌الاسلام محمد پردل امام جمعه جدید شبانکاره نیز ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: 10 سال پیش در شهر و روستاهای این بخش به منظور تبلیغ حضور داشتم و باز هم در خدمت مردم این بخش خواهم بود .

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش حجت‌الاسلام حمادی امام جمعه سابق شبانکاره، حجت‌الاسلام محمد پردل به‌عنوان امام جمعه جدید شبانکاره معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر