يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۹۵۵
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهرگفت: ۲۵ میلیارد ریال جهت تکمیل و توسعه کتابخانه های شهرستان دیر اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل و آبدان قرار گرفت.

حیدر راهب عصر چهارشنبه در بازدید از مراحل احداث کتابخانه عمومی آبدان گفت: این بنا با زیربنای ۵۰۰ متر مربع، ۶۰ درصد پیشرفت داشته است که در صورت تأمین و تخصیص اعتبار در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بیان داشت: کتابخانه عمومی دوراهک نیز با ۶۴۰ متر مربع زیربنا و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، جهت تکمیل به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی در دیدار فرماندار دیر با از اهتمام وی به کتابخانه های عمومی دیر تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان و خیرین منطقه‌ای شاهد پیشرفت فضای کتابخانه ای و همچنین فعالیت‌های فرهنگ کتابخانه های عمومی در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار دیر نیز با تقدیر از فعالیت‌های کتابخانه های عمومی شهرستان دیر بر اهمیت گسترش و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

یونس بار برز از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه فضای کتابخانه ای و احداث سالن مطالعه در کتابخانه عمومی مدام دیّری خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی خیرین تأمین شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جهت تکمیل کتابخانه دوراهک ۵ میلیارد ریال تأمین اعتبار شده است که این مبلغ به دو برابر افزایش خواهیم داد و در سال ۱۴۰۱ حرکت خوبی در جهت پیشرفت این پروژه انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر