دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۱۰۹۹۶۵
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خط لوله هفت کیلومتری آبرسانی به شهرستان دیلم مصوب شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در بازدید از پروژه احداث خط لوله هفت کیلومتری آبرسانی به شهرستان دیلم به اتفاق امام جمعه، فرماندار و سرپرست شرکت آبفا استان بوشهر افزود: با احداث این خط لوله ظرفیت تامین آب شهرستان دیلم از ۱۵به ۳۰ هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش می یابد.

وی بیان کرد: مبلغ پیمان اولیه این پروژه ۳۰ میلیارد تومان است که پنج میلیارد تومان آن سال گذشته تخصیص یافت و در سال جاری نیز با پیگیری های انجام شده ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه به تصویب رسید.

جمیری اضافه کرد: با تخصیص این اعتبار در مدت ۶ ماه پروژه احداث لوله هفت کیلومتری آبرسانی به دیلم به بهره برداری می رسد و دیگر شاهد تنش آبی در این شهرستان نخواهیم بود.

وی یادآور شد: ۱۵ میلیارد تومان مبلغ تعدیل این پروژه است که پس از تکمیل طی دو قسط به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

جمیری ادامه داد: در نشستی که بعد از این بازدید در دفتر امام جمعه شهرستان دیلم برگزار شد مشکل آب شرب تولیدکنندگان، کسبه و سازمان ها نیز پیگیری شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر