جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار شبانکاره گفت: طرح‌های بهسازی معابر در شبانکاره اجرا می‌شود که در این راستا اجرای ۴۰ هزار مترمربع آسفالت و ۱۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی را در دست اجرا داریم.\n\nبه گزارش فکرشهر، جلال‌الدین برزگر عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهر شبانکاره اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی را به منظور توسعه مبلمان شهری شبانکاره داشته‌ایم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.
کد خبر: ۱۱۰۰۲
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: شهردار شبانکاره گفت: طرح‌های بهسازی معابر در شبانکاره اجرا می‌شود که در این راستا اجرای ۴۰ هزار مترمربع آسفالت و ۱۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی را در دست اجرا داریم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جلال‌الدین برزگر عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهر شبانکاره اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی را به منظور توسعه مبلمان شهری شبانکاره داشته‌ایم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

\n\n

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در شهرداری شبانکاره اجرای طرح های بهسازی معابر است که طرح آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و همچنین پیاده‌روسازی را در شبانکاره با جدیت دنبال می‌کنیم.

\n\n

شهردار شبانکاره به برخی از طرح‌های در دست اجرای این شهر اشاره کرد و افزود: طرح‌های بسیار مهمی را هم اکنون در سطح شهر در دست اجرا داریم که تلاش داریم تا این طرح‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

\n\n

وی از اجرا و احداث دو میدان در شهر شبانکاره خبر داد و اضافه کرد: میدان انتهای بلوار شهید خمشی‌آیا و همچنین میدان امام خمینی روبروی شهرداری ساخته خواهند شد که نقش مهمی در بهبود وضعیت تردد در شهر خواهند داشت.

\n\n

برزگر از اجرای طرح آسفالت در سطح کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف این شهر خبر داد و بیان داشت: در مجموع ۴۰ هزار متر مربع آسفالت را در سطح شهر شبانکاره در دست اجرا داریم.

\n\n

وی همچنین از اجرای ۱۰ هزار متر مربع پیاده‌رو در این شهر خبر داد و افزود: زمین چمن منصوعی را نیز در دست اجرا داریم که امیدواریم در زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری برسد.

\n\n

شهردار شبانکاره از تجهیز پارک‌های محله‌ای شبانکاره به امکانات رفاهی خبر داد و گفت: ست‌های ورزشی و همچنین وسایل بازی مورد استفاده کودکان را در پارک‌های محله‌ای مستقر خواهیم کرد.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی تاکید کرد: از دیگر طرح‌های مهمی که در شهر شبانکاره در دست اجرا داریم، نصب تابلوهای تعیین مسیر راهنمای شهری است.

\n\n

برزگر در ادامه بیان داشت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر شبانکاره استفاده خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها، رضایت‌مندی شهروندان باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر