پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۲۶۷
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: در آغاز قرن پانزدهم که با تدبیر رهبر معظم انقلاب بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده سند تحول شهرداری‌ها این استان مستند به بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است.

به گزارش فکرشهر، هوشنگ رستم پور شهیدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس سمت‌ و سوی حرکت ما نیز حرکت راهبردی است تا شعار گام تمدن ساز، شهرداری مردمی و شهر متعالی عملیاتی و نهادینه شود.

وی بیان کرد: بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی نسخه جامعی از واقعیات کنونی و چشم‌اندازی از آینده کشور است و باید مبنای سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های تحول‌گرا برای تعالی شهرها قرار بگیرد و سند چشم انداز و تحول شهر نیز مستند به بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

رستم پور شهیدی اضافه کرد: با مبنا قرار دادن این نقشه راه، شهرداری‌های استان در راستای اجرای شعار سال ۱۴۰۱ تلاش مضاعف و عملی کرده و گزارش عملکرد روشنی از خدمت حوزه عمل خود برای مردم باید ارائه دهند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها باید در بخش‌ها و حوزه های فعالیتی به برنامه‌های دانش‌بنیان توجه کنند و با سازمان‌های مختلف علمی و بویژه دانشگاه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند تا با رویکردی مساله‌محور ماموریت‌ها و برنامه‌های دانش‌بنیان هر شهر و شهرداری به طور دقیق مشخص و معین شود و بر این اساس هسته‌های دانش‌بنیان راهکارهای پیشبرد کارها و رفع مشکلات را تدوین کنند.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: انجام و پیشبرد امور بر اساس الگوهای دانش‌بنیان شاخص‌های اصلی ارزیابی شهرداران و شهرداری‌های استان در سال جاری است و از الگوهای دانش‌بنیان نیز باید در همه زمینه ها بیشتر استفاده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر