شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۷۷۶
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر گفت: با کمک خیرین، پنج نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا مقبلی قرایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج نفر از زندانیان مددجوی استان بوشهر آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی اضافه کرد: این زندان طی چند روز گذشته و با پرداخت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی، اعسار و ناتوانی در پرداخت بدهی و گذشت شاکیان خصوصی آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ مرد و سه زن زندانی و مددجوی جرایم غیرعمد در استان بوشهر چشم‌انتظار کمک مردم و خیرین برای آزادی از زندان هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۷ نفر برای محکومیت مالی، ۳۵ نفر برای مهریه و یک نفر هم برای دیه در زندان است ادامه داد: ۴۷ میلیارد تومان برای آزادی این ۱۰۳ زندانی نیاز است که اگر خیرین سه میلیارد تومان کمک کنند امکان آزادی این افراد وجود دارد.

مقبلی قرایی با بیان اینکه اغلب این محکومان ورشکسته و یا دارای پرونده چک‌های غیرکلاهبرداری هستند خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از این ۱۰۳ نفر متأهل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر