پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست فرماندار با مسئولین کار و کارگری دشتستان مطرح شد:
فکرشهر: فرماندار دشتستان با تبریک هفته کار و کارگر، در خصوص نقش تولید در آبادانی و توسعه جامعه سخن گفت و به حفظ و پایداری روابط قانون کار و کارگر تاکید نمود...
کد خبر: ۱۱۰۸۲
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان با تبریک هفته کار و کارگر، در خصوص نقش تولید در آبادانی و توسعه جامعه سخن گفت و به حفظ و پایداری روابط قانون کار و کارگر تاکید نمود .

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع که به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع رؤسا، نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه ای، کارگران و کارفرمایان دشتستان سخن می گفت، در بخشی دیگر از سخنانش به نقش آموزش در بهبود کار پرداخت و از مسوولین ذیربط خواست تا به طور جدی این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

\n\n

 معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  دشتستان نیز در این نشست با اعلام برنامه های هفته کار و کارگر در دشتستان ، گفت : علاوه بر بازدید مسوولین از مراکز صنعتی و شرکت های فعال شهرستان ، کارگران توسط پزشکان به طور رایگان ویزیت خواهند شد .

\n\n

رفیع نظر همچنین با بیان عملکرد سال گذشته در قبال جامعه کارگری، اظهار داشت: هشت نیم میلیون دلار صادرات شرکت های دشتستان در سال 93 بوده است.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در این نشست نمایندگان کارگران و کارفرمایان به بیان مشکلات و معضلات حوزه کاری خود  پرداختند و پیشنهاداتی  جهت حل آنها به فرماندار ارائه نمودند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر