يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۲۴۴
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: معاون سياسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری بوشهر بر برنامه ریزی هدفمند در راستای ریشه کنی فقر مطلق با محوریت ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای اقشار محروم در شهرستان با استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر، جلسه ستاد رفع فقر مطلق در شهرستان صبح روز یکشنبه به ریاست مهدی عابدی معاون سياسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری بوشهر و با حضور بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون سياسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری بوشهر بر برنامه ریزی صحیح و هدفمند در راستای ریشه کنی فقر مطلق با محوریت ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای اقشار محروم در شهرستان با استفاده از ظرفیت ادارات و نهادهای مختلف ، شهرکهای صنعتی ، واحدهای تولیدی ، گروههای جهادی ، خیرین ، مشارکت مردمی ، مساجد ، بسیج و دیگر اقشار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در بخش نهادهای انقلابی، دولتی و مردمی رفع فقر به صورت جزیره‌ای صورت می‌گیرد، اظهار کرد: محور عمل این دولت، اجرای عدالت است. هیچ تصمیم و اقدامی در این دولت نباید باعث ایجاد و تشدید فشار اقتصادی به آحاد کم برخوردار جامعه شود.

عابدی ضمن تاکید بر شناسایی خانواده‌های فقیر که تحت پوشش هیچ ارگان و سازمانی قرار ندارند، خاطرنشان کرد: باید شناسایی‌ها دقیق باشد تا در سه حوزه خوراک ، پوشاک و بهداشتی درمانی به افراد جامعه هدف تا پایان سال جهت رفع فقر مطلق ارائه خدمات دهیم و  برنامه ای مشخص برای توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای اقشار آسیب پذیر طراحی و اجراء گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر