دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۲۸۸
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهید علیرضا ماهینی و حسین صافی به عنوان شهدای شاخص نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر برگزیده شدند.

به گزارش فکرشهر، محمود حقدوست روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر خرداد ماه امسال برگزار می‌شود و معلم شهید علیرضا ماهینی از بوشهر به عنوان سردار جنگ‌های نامنظم و همرزم شهید چمران و محصل شهید حسین صافی از روستای دره‌بان شهرستان جم به عنوان کوچکترین شهید این استان به عنوان شهدای شاخص آن انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در قالب این رویداد، جشنواره تولیدات رسانه‌ای معرفی این دو شهید شاخص با محورهای خوانش شعر و دل‌نوشته، موشن گرافی و کلیپ و روایتگری و خاطره‌ گویی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان از هم اکنون آغاز شده است.

حقدوست اضافه کرد: پویش " من هنرمند انقلابم" از دیگر برنامه‌های این کنگره است و در قالب آن دانش‌آموزان می‌توانند با خانواده شهدا، تابلو نصب شده در کوچه و خیابان به نام شهدا و آرامگاه شهدا عکس یادگاری گرفته و به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۵۸۲ یادواره شهید فرهنگی و دانش‌آموز با عنوان "لاله‌های روشن" در استان بوشهر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مرحله دوم یادواره شهدا در شهرستان‌ها و مناطق عسلویه، گناوه، سعدآباد، دلوار، آبپخش، شبانکاره، بردخون، خارگ و دلوار برگزار شده است و در سایر شهرستان‌ها و مناطق تا پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر