يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۱۴
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس مسئله فلسطین را زنده نگه داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر دیر، اظهار داشت: ما در قبال سرزمین‌های اسلامی و مسجدالاقصی و ملت مظلوم فلسطین وظیفه‌ای اسلامی و انسانی داریم و نباید بی تفاوت باشیم.

امام جمعه دیر بیان کرد: یکی از دستاوردهای روز جهانی قدس که امام راحل پایه گذار آن بود، زنده نگه داشتن مسئله قدس و فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه استعمار و استکبار همواره این بوده است که مسئله فلسطین به حاشیه و فراموشی سپرده شود اما راهپیمایی روز جهانی قدس آن را زنده نگه داشته است.

حسینی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از یک سو زنده نگه داشتن مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و از دیگر سو تقویت روحیه مبارزان فلسطینی است.

وی افزود: در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد هستیم که مزدوران رژیم صهیونیستی بیش از دو هفته است که نسبت به مسجد الاقصی حرمت شکنی و به مسلمانان روزه دار تعرض کردند.

امام جمعه دیر ادامه داد: امسال با توجه به این وضعیت و از سوی دیگر خیانت کشورهای مرتجع عربی در آزادسازی روابط با رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روز جهانی قدس اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و ولایت حضور پرشوری دارند، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تبلیغ کرده و فراخوان دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: مردم شهرستان دیر همواره در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی حضور فعال داشته و روز جمعه آخر ماه رمضان نیز برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف به میدان می آیند.

مصطفی فخرایی افزود: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دیر ساعت ۱۱ صبح از مسجد امام حسین (ع) تا مصلای شهدای محراب برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر