جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۷۸
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳

فکرشهر:  نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود که دانشگاه‌های استان بوشهر نقش‌آفرینی بهتر و بیشتری در رفع مشکلات استان داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در نشست با هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه و مجموعه مدیریتی آن باید از تمام توانمندی‌های مادی و معنوی کمک بگیرد.

وی اضافه کرد: پیشرفت‌هایی که تاکنون حاصل شده، نتیجه تلاش همه ارکان دانشگاه از بدو تأسیس تا الان بوده است. دانشگاه در هر شرایطی متعلق به نظام و مردم و یک مجموعه تأثیرگذار و اثربخش است که می‌تواند باعث سربلندی کشور باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یکی از مراکز علمی قدیمی و با سابقه درخشان در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، علمی و عمرانی استان است.

وی تصریح کرد: آموزش و پژوهش از مأموریت‌های اولیه و اصلی دانشگاه و مراکز علمی است که دانشگاه آزاد اسلامی استان در این حیطه به خوبی به رسالت خود عمل کرده است.

جمیری با اشاره به اینکه کارهای بزرگ و ماندگاری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از گذشته تاکنون پی ریزی و اجرا شده است، متذکر شد: خواست مردم، جامعه و نسل جوان استان این است که دانشگاه‌ها باید نسبت به گذشته در انجام رسالت‌ها و مأموریت‌های مختلف خود پویاتر، فعال‌تر، جدی تر و مؤثرتر باشد و با شتاب بیشتری در جامعه نقش آفرین باشد.

وی با تأکید بر اینکه تعالی و پیشرفت مستلزم مدیریت دقیق و راهبری و هدایت هدفمند است، عنوان کرد: بی شک هر مجموعه و نهادی با کمبودها و چالش‌های متعدد به ویژه مسائل اقتصادی روبرو است اما باید بحران‌ها را چنان مدیریت کرد که آسیبی به مجموعه و تحقق اهداف وارد نکند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر