دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست هم‌اندیشی تشکیل صندوق توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی دشتستان اظهار کرد: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و بخش عظیمی از تولیدات کشاورزی و سطح زیر کشت محصولات کشاورزی استان متعلق به این شهرستان است.\n\nوی افزود: افزایش سطح کیفی محصولات کشاورزی و تلاش برای صادرات محصولات کشاورزی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۱۱۸۸
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست هم‌اندیشی تشکیل صندوق توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی دشتستان اظهار کرد: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و بخش عظیمی از تولیدات کشاورزی و سطح زیر کشت محصولات کشاورزی استان متعلق به این شهرستان است.

\n\n

وی افزود: افزایش سطح کیفی محصولات کشاورزی و تلاش برای صادرات محصولات کشاورزی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

فرماندار دشتستان از راه‌اندازی نخستین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این صندوق در واقع نخستین صندوق در شهرستان‌های استان بوشهر به شمار می‌رود.

\n\n

زارع تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این صندوق حمایت از کشاورزان با 49 درصد سهم دولتی و 51 درصد سهم کشاورزان در شهرستان دشتستان راه‌اندازی شده و به فضل خدا به اهداف از قبل تعیین شده خواهیم رسید.

\n\n

وی از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان دشتستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی صندوق حمایت از کشاورزان، میزان تسهیلات پرداختی به این قشر افزایش یافته و سود و درصد تسهیلات نیز از 16 درصد به 4 درصد کاهش یافته است.

\n\n

فرماندار دشتستان بیان کرد: دشتستان با 180 هزار هکتار مساحت زیر کشت رتبه نخست استان را دارد و بر اساس آمار و ارقام موجود، سالانه بیش از 680 هزار تن انواع محصول کشاورزی و زراعی و باغی در این شهرستان برداشت و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

\n\n

 

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر