جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۷۵
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت اشتغال جوانان در اولویت کار مسئولان استان بوشهر باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با قدردانی از تلاش استاندار بوشهر در پیگیری تحقق مطالبات مردم به ویژه در نقاط کم برخوردار و محروم تصریح کرد: حرکت‌های جهادی و انقلابی نقش مهمی در بهبود وضعیت و تحقق درخواست‌های مردم دارد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بر توجه به مطالبات مردم در عرصه‌های گوناگون تاکید کرد و افزود: فراهم شدن اشتغال جوانان و بهبود وضعیت اقتصادی مردم باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

جمیری با بیان اینکه پارس جنوبی یک ظرفیت مهمی در عرصه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری است تصریح کرد: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به ویژه تأسیسات بزرگ صنعتی از جمله پارس جنوبی باید در اولویت قرار بگیرد.

مطالبات استان از صنایع نفت و گاز، تسریع در اجرا پروژه راه آهن و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بنادر محور عمده موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر