يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف مقدار 68 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان کنگان این استان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با کسب اطلاعات مبنی بر فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، این موضوع دردستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۱۳
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف مقدار 68 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان کنگان این استان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با کسب اطلاعات مبنی بر فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، این موضوع دردستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان قرار گرفت.

\n\n

وی یادآورشد: این دو نفر که در قالب یک باند فعالیت قصد داشتند با تهیه مواد مخدر از نوع حشیش از استان هرمزگان و دپوی آن در شهرستان کنگان در فرصت مناسب به استان فارس شهرستان لارستان انتقال دهند که با هوشیاری ماموران پلیس این نقشه آنان خنثی شد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: پلیس با تشکیل تیم های ویژه متشکل از ماموران خبره پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری سایر یگان های انتظامی با انجام اقدامات شناسایی سرانجام عصر روز گذشته (چهارشنبه)در یک عملیات پلیسی، موفق به دستگیری هر دو نفر اعضای این باند در مخفیگاهشان شد.

\n\n

عباس زاده تصریح کرد: در همین رابطه افزون بر کشف و ضبط مواد مخدر یادشده یک دستگاه خودرو سمند که با آن محموله مواد را جا به جا می کردند نیز توقیف شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر