جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: حقوق کم و دیگر مشکلات فرهنگیان و معلمان دلیل شرعی مناسب برای کم‌کاری و بی‌توجهی به این شغل مقدس نمی‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان با تبریک میلاد مولای متقیان و لزوم پرداخت به فضایل آن حضرت، اظهار داشت: ۳۰۰  آیه قرآن به مدح مولای متقیان پرداخته و بزرگان اهل سنت نیز به آن واقف هستند و آن را نقل کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۲۴
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: حقوق کم و دیگر مشکلات فرهنگیان و معلمان دلیل شرعی مناسب برای کم‌کاری و بی‌توجهی به این شغل مقدس نمی‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان با تبریک میلاد مولای متقیان و لزوم پرداخت به فضایل آن حضرت، اظهار داشت: ۳۰۰  آیه قرآن به مدح مولای متقیان پرداخته و بزرگان اهل سنت نیز به آن واقف هستند و آن را نقل کرده‌اند.

\n\n

امام جمعه آبدان به ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر اشاره کرد و ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، کارگران دارای شان و شخصیت ویژه‌ای هستند و کارگر بودن یک اعتبار و ارزش الهی است که موجب شد پیامبر (ص) دست کارگران را ببوسد.

\n\n

وی اضافه کرد: متاسفانه امروز جوانان از کار و کارگری دوری می‌کنند و به پشت‌میزنشینی عادت کرده و از انجام فعالیت‌های بدنی و کارگری سر باز می‌زنند؛ شکوفایی اقتصادی ما از تلاش و کار و کارگری به دست می‌آید و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این قشر به کار گیرند چرا که حل مشکلات کشور مستلزم توجه به کار و کارگری و مبحث تولید است و تحریم‌ها و نگاه به خارج از کشور نباید ما را از این امر غافل سازد.

\n\n

لزوم مقابله با فسادهای اقتصادی

\n\n

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از تولیدات داخلی، گفت: هیچ دولتی عمل نکرده و علی‌رغم وعده رئیس جمهور برای اینکه دولت از تولیدات داخلی استفاده کند اما در ادارات که می‌رویم این موضوع را نمی‌بینیم که امیدواریم به‌زودی این وعده عملی و مشکل اشتغال و اقتصاد کشور رو به بهبودی گذارد. البته مردم نیز باید نسبت به حرکت به سمت استفاده از تولیدات داخلی اهتمام ورزند.

\n\n

امام جمعه آبدان افزود: در رابطه با فسادهای مالی متاسفانه هیچ برخورد جدی در هیچ دولتی با فسادهای اقتصادی برخورد شایسته صورت نگرفته است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، ادامه داد: فرهنگیان باید بدانند مردم ما مشکلات آنان را درک می‌کنند و از دولت خواستار رفع آنها هستند اما حقوق کم و دیگر مشکلات دلیل شرعی مناسب برای کم‌کاری و بی‌توجهی به این شغل مقدس نمی‌شود و باید با تمام وجود در راه تعلیم و تربیت اسلامی گام بردارند.

\n\n

حمیدی‌نژاد به مسائل یمن اشاره کرد و بیان داشت: غول‌های رسانه‌ای دنیا کودکان و زنان بی گناه یمنی را نمی‌بینند و آل سعود هر جنایتی در یمن انجام می دهد و به کشت و کشتار می پردازد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر