يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۳۲۴
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه والای معلمان در ادامه مسیر انقلاب گفت: معلمان در خط مقدم آموزش هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در مدرسه شهید باهنر بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم استان بوشهر اظهار داشت: ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم شهیدی است که پاره تن امام راحل (ره) بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری معلمی واقعی بود که بر معنویت و روح افراد تأثیرات فراوانی گذاشت به طوری که هنوز هم آثار ایشان مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار می‌گیرد.

محمدی‌زاده خطاب به دانش آموزان مدرسه شهید باهنر هم گفت: هر کدام از شما با توکل بر خدا، تلاش و همت خودتان می‌توانید در آینده معلم، استاندار، فرماندار و آینده ساز کشور شوید.

وی اضافه کرد: جایگاه معلم به عنوان مهمترین عنصر در هویت سازی فرهنگی، اعتلای علمی و تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک از قداست بالایی برخوردار است و همه ما مدیون معلمانی هستیم که با جانفشانی خود، علم و دانش رو در کالبد ما دمیدند.

استاندار بوشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش مهم معلمان در جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی اشاره کردند و این امر نشان از جایگاه والای معلمان در ادامه مسیر انقلاب است.

وی افزود: تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و نسل‌های بهره‌مند از امید و با نگاه خوش بینانه به آینده و مهیای نقش پذیری برای دفاع از ایران اسلامی وظیفه مهم معلمان است و ایمان داریم که معلمان ما این مسیر را با موفقیت طی خواهند کرد.

محمدی زاده افزود: ایثار و ازخودگذشتگی معلمان در زمان شیوع کرونا بر کسی پوشیده نیست و در روزهای سختی که حوزه آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای رو به رو بود این معلمان بودند که در خط مقدم آموزش حضور یافتند تا روند تعلیم و تربیت متوقف نشود.

در ادامه استاندار بوشهر با حضور در کلاس‌های درس مدرسه شهید باهنر، با اهدا شاخه گل به معلمان، روز معلم را به ایشان تبریک گفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر