شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه رشد جمعیت گفت: ساماندهی بازار ماهی فروشان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیده خاتون هلال بحر صبح سه شنبه در نشست با سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: شورای ششم شناسایی نیازهای سلامت شهروندان را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند. رشد جمعیت 

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر بیان کرد: از همین رو کمیسیون بهداشت و سلامت در شورای ششم تشکیل شد و در همین مدت اقدامات و پیگیرهایی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: اختصاص دو میلیارد تومان جهت درمان بیماران کرونایی، تجلیل از پزشکان مدافع سلامت، انتخاب پیمانکار جمع آوری سگ‌های بدون صاحب و آغاز کار جمع آوری، آغاز طرح جمع آوری قلیان در پارک‌های سطح شهر از جمله این اقدامات بوده است.

هلال بحر با اشاره به پیگیری سالم سازی شناگاه ها و جلوگیری از ورود فاضلاب به آن، پیگیری وضعیت سایت دفن پسماند شهر از ساماندهی کمپ سگ‌های بدون صاحب و جانمایی مکان جدید در خارج از شهر خبر داد.

وی افزود: پیگیری وضعیت بازار ماهی فروشان از دیگر اقدامات در دست کار این کمیسیون بوده است که برخی اقدامات در مراحل اجرایی و بقیه موارد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در زمینه رشد جمعیت و بهداشت و سلامت شهروندان فرهنگ سازی ضروری است و شورا و شهرداری از این اقدام حمایت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر