پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: سفیر جمهوری فدرال آلمان روز یکشنبه با هدف آشنایی و بازدید از مجتمع های پتروشیمی و طرح های توسعه ای در منطقه پارس جنوبی به عسلویه استان بوشهر سفر کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،میکائیل بارون فون اونگرن اشترنبرگ در این سفر از مجتمع های پتروشیمی جم، آریا ساسول، پارس، زاگرس ،نوری و مجتمع بندری پارس بازدید کرد.\n\n
کد خبر: ۱۱۲۵۷
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: سفیر جمهوری فدرال آلمان روز یکشنبه با هدف آشنایی و بازدید از مجتمع های پتروشیمی و طرح های توسعه ای در منطقه پارس جنوبی به عسلویه استان بوشهر سفر کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،میکائیل بارون فون اونگرن اشترنبرگ در این سفر از مجتمع های پتروشیمی جم، آریا ساسول، پارس، زاگرس ،نوری و مجتمع بندری پارس بازدید کرد.

\n\n

سفیر آلمان میکائیل بارون فون اونگرن اشترنبرگ سفیر جمهوری فدرال آلمان

\n\n

بازدید از طرح های فاز ٢ عسلویه شامل پترروشیمی های مرجان، نوری کاویان و بوشهر از دیگر برنامه های سفر سفیر آلمان به پارس جنوبی است .

\n\n

این گزارش می افزاید: در این سفر یک روزه آخرین دستاوردهای به دست آمده در صنعت پتروشیمی ایران و نیز برنامه های آینده برای توسعه این صنعت برای هیات آلمانی توسط مسوولان مربوطه تشریح خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر