چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۶۱۰
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: برنامه‌های هفته سلامت در بندرگناوه ، با برگزاری همایش پیاده‌روی مسئولان و کارکنان ادارات این شهرستان روز شنبه از محل چهارراه معلم آغاز و در جوار یادمان شهدای گمنام خاتمه یافت.

به گزارش فکرشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: هفته سلامت در ایران به علت ماه مبارک رمضان با تاخیر و از روز جاری با شعار " سلامت ما، سلامت سیاره ما " آغاز شده است که در این شهرستان به حالت بومی و در قالب  " سلامت ما ،سلامت شهر ما است" با تمرکز بر تعامل برون و بین بخشی  ، در آوردیم.

عصمت حیدری افزود: به همین مناسبت  در این شهرستان برنامه های مختلفی تدارک دیده شده  که همایش پیاده روی کارکنان ادارات باتوجه به اینکه نوع شغل آنها حالت کم تحرکی دارد، یکی از آنها است.

وی اظهارداشت: سلامت مقوله گسترده ای بوده که تامین آن در جامعه تنها توسط حوزه سلامت امکان پذیر نیست و نیاز به همکاری و تعامل برون و  بین بخشی است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دیدار با فرماندار  و امام جمعه، عیادت بیماران بستری در بیمارستان، تبیین هفته سلامت در جلسه شورای اداری، همایش سلامت در پارک خور ، آموزش در مدارس، کارگران و صنوف مختلف، همایش پاکبانان شهرداری همراه با  توزیع بسته‌های آموزشی و بهداشتی ، تقدیر از کارکنان و خانواده‌های حوزه سلامت بخصوص مرتبط با پاندومی کرونا و برپایی مسابقات فرهنگی از عمده برنامه های هفته سلامت در این شهرستان است.

در پایان این برنامه سفره صبحانه سالم برپا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر