دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در دیدار با خانواده دو تن از شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان گفت: شهدای ایران اسلامی از جایگاه بزرگ و رفیعی در جامعه برخوردارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع بیان داشت: شهدا مایه افتخار ایران اسلامی هستند چرا که آنها در مسیر و راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای این نظام جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.\n\nمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت:امسال طبق قول استاندار بوشهر، اشتغالزایی فرزندان شهدا در فرصت های شغلی در سطح استان بوشهر در اولویت می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان در دیدار با خانواده دو تن از شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان گفت: شهدای ایران اسلامی از جایگاه بزرگ و رفیعی در جامعه برخوردارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع بیان داشت: شهدا مایه افتخار ایران اسلامی هستند چرا که آنها در مسیر و راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای این نظام جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت:امسال طبق قول استاندار بوشهر، اشتغالزایی فرزندان شهدا در فرصت های شغلی در سطح استان بوشهر در اولویت می باشد.

\n\n

حجت الاسلام ابراهیم تشکری در این دیدار  افزود: سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا جزء برنامه های اصلی و مهم دولت تدبیر و امید است.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتستان نیز  بیان داشت :شهرستان دشتستان بیش از 80 شهید از مجموعه نیروی انتظامی را در راه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نثار انقلاب کرده است.

\n\n

سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: شهدای انتظامی حق بزرگی بر گردن امنیت و آسایش ملت دارند.

\n\n

شایان ذکر است ،یکی از برنامه های ستاد مبارزه با قاچاق کالای دفتر ریاست جمهوری تجلیل از خانواده های شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارزبا مشارکت استانداری ها و فرمانداری ها  می باشد.مسئولین شهرستان ضمن دیدار با خانواده شهید استوار دوم احسان شهبازی و شهید ستوان دوم سلیمان صابرزاده از خانواده آنها تجلیل کردند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر