شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۷۳۳
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: ابوالحسن عالی در بازدید از پروژه مخزن ذخیره آب ۵۰۰۰ متر مکعبی دلوار اظهار داشت: برای اجرا مخزن ذخیره آب ۵۰۰۰ متر مکعبی دلوار ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و در هفته دولت امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش فکرشهر از آبفای بوشهر، وی با بیان اینکه برای تکمیل مخزن ذخیره آب ۵۰۰۰ متر مکعبی دلوار به ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است افزود: در اجرا این پروژه‌ تاسیسات مربوطه. ورودی و خروجی مخزن. محوطه‌سازی. ایستگاه پمپاژ و تاسیسات مربوطه، ساختمان سرایداری و کلرزنی آن تکمیل شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بررسی وضعیت مخزن ذخیره آب ۵۰۰ مترمکعبی روستای چاووشی بیان کرد: در اجرای مخزن ۵۰۰ مترمکعب روستایی چاوشی تاکنون ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به ۲۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
شرکت آبفا در تلاش است جهت حل مشکلات آبی روستاهای تحت پوشش مجتمع چاووشی مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ آن را بصورت موقت وارد مدار کند.‌ این مخزن و تاسیسات آن نیز در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.
عالی از روند تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی خبر داد و تاکید کرد: برای گذر از مشکلات آبرسانی نیاز به همکاری مشترکین در مدیریت مصرف آب است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر