جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۹۲۱
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات‌دهی به اهالی جزیره خارگ افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر سه‌شنبه در نشست شهردار و اعضای شورای شهر خارگ با مدیر عامل فلات قاره ایران اظهار داشت: شهرداری‌ها در خدمت رسانی به مردم دارای نقش و جایگاه ویژه‌ای هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به عنوان نهاد پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده که نیازمند حمایت‌های همه جانبه دیگر نهادها هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرداخت به موقع عوارض و دیگر حقوق قانونی شهرداری و نقش آن در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان ضروری است.

وی گفت: پرداخت عوارض طبق تعرفه مصوب شهرداری‌ها کاملاً مبتنی بر قانون بوده و همه شرکت‌ها و سازمان‌ها موظف به پرداخت عوارض طبق تعرفه‌های مصوب شهرداری‌ها هستند.

جمیری بیان کرد: در نهایت همه این عوارض در قالب خدمات به شهروندان ارائه خواهد شد.

یوسف وطن دوست رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز با تاکید بر پیگیری حقوق شهرداری از شرکت‌های نفتی افزود: رویکرد شورای اسلامی و شهرداری خارگ همراه بر اصل تعامل دوسویه با نهادها و سازمان‌ها بوده و هست تا همواره در فضایی با آرامش نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گام‌های مؤثری برداشته شود.

شعیب بحرینی شهردار خارگ نیز مطالبات شهرداری و شهروندان از شرکت‌های نفتی به ویژه شرکت نفت فلات قاره را مطرح و مقرر شد طی جلسات آتی اقدام عملیاتی برای اجرایی شدن توافقات این جلسه صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر