دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهرگفت: اکنون بیش از 80درصد کار نصب پلاک های پستی در مناطق شهری استان انجام شده است .\n\nبه گزارش فکرشهر، عنایت الله مقیمی در گفت وگوبا ایرنا در بندر دیر افزود: کار پست در جامعه کاهش هزینه و ترافیک و صرفه جویی در وقت و انرژی است. \n\nوی گفت: سال گذشته هفت میلیون محموله پستی دراستان جابجا شده و درصد بالایی از خدمات پستی شامل محموله هایی است که مردم از طریق خرید اینترنتی سفارش داده اند که در نقاط شهری و روستایی انجام می گیرد. 
کد خبر: ۱۱۲۹۸
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهرگفت: اکنون بیش از 80درصد کار نصب پلاک های پستی در مناطق شهری استان انجام شده است .

\n\n

به گزارش فکرشهر، عنایت الله مقیمی در گفت وگوبا ایرنا در بندر دیر افزود: کار پست در جامعه کاهش هزینه و ترافیک و صرفه جویی در وقت و انرژی است. 

\n\n

وی گفت: سال گذشته هفت میلیون محموله پستی دراستان جابجا شده و درصد بالایی از خدمات پستی شامل محموله هایی است که مردم از طریق خرید اینترنتی سفارش داده اند که در نقاط شهری و روستایی انجام می گیرد. 

\n\n

مدیرکل پست استان بوشهر اظهارداشت: نرخ پست در بخش روستایی بصورت یک طرفه و کاملا دولتی است و خود مردم روستا هزینه بسیارکمی بابت نرخ محموله های پستی پرداخت می کنند. 

\n\n

وی در رابطه با نصب پلاک های پستی در نقاط شهری و روستایی گفت: پلاک های 10 رقمی پستی یک شاخصه مهم توسعه در شناسایی محل مبدا و مقصد است که بین پست و شهرداری همکاری صورت گرفته و نصب شده است. 

\n\n

مقیمی ادامه داد: دراستان بوشهر 10دفتر شهری،80دفترخدمات شهری و 170 دفتر خدمات روستایی به مردم خدمات می دهند که علاوه بر داخل کشور خدمات دهی به خارج از کشور با وجود نیروگاه بوشهر، تاسیسات نفت وگازعسلویه،کنگان و خود بوشهراز طریق پست بین الملل صورت می گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر