سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۱۷
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان از تشکیل ۲۳ فقره پرونده تخلف اقتصادی دراجرای گشت‌های نظارت و بازرسی در بازار این شهرستان طی دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، امین نیکنام با اشاره به حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور بررسی و احصاء چالش‌های نحوه عرضه کالا افزود: در اجرای گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار شهرستان کنگان طی دو هفته گذشته، در قالب ۷ تیم از ۸۵۰ واحد در جهت برخورد با تخلفات احتمالی از واحدهای صنفی بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان عنوان کرد: اجرای این گشت بازرسی و نظارت طبق ابلاغ سازمان صمت استان بوشهر هم زمان با سراسر کشور در شهرستان کنگان با حضور کارشناسان ادارات صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف در دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام گرفت که نتایج آن منجر به تشکیل ۲۳ پرونده تخلف صنفی شد که برای سیر مراحل قانونی و اجرای احکام قضائی به اداره کل تعزیرت حکومتی ارجاع شده است.

نیکنام با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی گزارش‌های خود را از طریق تلفن و سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر