دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۰۲۶
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: دستور آزادی هشت نفر از مددجویانی که واجد شرایط بودند صادر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی ظهر چهارشنبه در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها استفاده خواهیم نمود و در همین راستا نیز قضات محاکم قضائی به طور مستمر از زندان بازدید و در خواست‌های زندانیان را بررسی کنند.

وی درباره لزوم توجه به اعمال مجازات‌های جایگزین حبس تاکید کرد: استفاده حداکثری از تسهیلات قضائی از جمله آزادی مشروط، رأی باز، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو در رابطه با زندانیان موجب کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش و خدمات انجام شده توسط سرپرست اداره زندان‌های استان بوشهر و کارکنان زندان بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکردهای تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.

جمادی با همراهی معاونین قضائی، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دشتستان و رؤسای دادگاه‌های عمومی بخش آب‌پخش و سعد آباد و تعدادی قضات و سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر، از زندان شهرستان دشتستان و اردوگاه کاردرمانی در استان بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان بوشهر، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت وبه درخواست‌ها و مسائل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر