شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۶۷۱
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: اتاق اصناف بوشهر، اتحادیه‌های تحت پوشش و بسیج اصناف این استان در بیانیه‌ای اعلام کردند: بازاریان این استان متعهد و دوست دار نظام و انقلاب و با هرگونه تجمع و تعطیلی صنوف خود مخالف هستند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در اختیار این رسانه قرار گرفت، آمده است: بازاریان متعهد بوشهر همانند سایر مردم انقلابی و دوستدار نظام در تمامی صحنه‌ها اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره همیشه حماسه‌ساز بوده اند و در مقابل توطئه‌هایی که توسط دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی بر این نظام الهی وارد شده دفاع کرده‌اند.

کسبه وبازاریان در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند و با کسانی که سعی در بهم زدن امنیت بازار داشته باشند، هیچگونه مماشاتی ندارند.
این بیانیه افزوده است: مسئولان اتاق اصناف کشور و استان بوشهر مشغول رایزنی با مسئولان مالیاتی کشور برای برطرف کردن نگرانی کسبه و اصناف این استان هستند و رئیس جمهور نیز در اصفهان  رفع نگرانی کسبه و اصناف در زمینه پرداخت مالیات حقه صنوف تاکید کردند و این اطمینان را دادند که شرایط در حال اصلاح شدن است.
در این بیانیه آمده است:  بازاریان بوشهر علاقه مند و دوست دار نظام اسلامی هستند و مشکلات خود را با رعایت ملاحظات نظام و انقلاب منعکس کرده و با هرگونه تعطیلی و یا تجمع مخالفت دارند.
اتاق و اصناف بوشهر در این بیانیه آورده است: بازاریان این استان اکنون که ماموریت خطیر توزیع اقلام را در این نوسان های بازار از یک طرف و بمباران تبلیغاتی دشمن مبنی بر تعطیلی بازار از سوی دیگر برعهده دارند به مردم شهید پرور این استان اعلام می‌کنند که در هفته آتی و سایر روزهای دیگر با قوت و قدرت بیشتر در واحدهای صنفی خود حضور یافته و در خدمت شهروندان عزیز باشند تا  با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر