دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۸۵۳
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۴۵ دوره مهارت‌آموزی با محوریت فناوری اطلاعات برای سربازان وظیفه در این استان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی سملیان بیان کرد: حوزه‌های شبکه‌های کامپیوتری، تجارت الکترونیکی، امنیت شبکه، تعمیرات موبایل و برنامه نویسی از دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات است که در زمان حاضر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های برگزار شده، بر اساس درخواست یگان‌های نظامی بوده است و تاکنون یکهزار و ۸۶۰ سرباز در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: دوره‌های آموزشی حوزه فناوری اطلاعات برای سربازان یگان‌های نظامی سپاه امام صادق (ع)، فرماندهی انتظامی، مرزبانی، نیروی دریایی و  نیروی هوایی استان بوشهر برگزار شده است.

سملیان بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی آشنایی سربازان با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به دنبال آن ایجاد زمینه برای فرصت‌های شغلی و کسب و کارهای مربوطه در این استان است.

وی عنوان کرد: به طور کلی چهار هدف اصلی شامل افزایش جذابیت دوران خدمت برای سربازان و خانواده ‌ها و اصلاح نگرش جامعه، افزایش نشاط و رضایت در دوره خدمت وظیفه عمومی، افزایش اثربخشی خدمت کارکنان وظیفه و تقویت بنیه دفاعی و ارتقای مهارت ‌های شغلی، کارورزی و آمادگی برای ورود به بازار کار برای طرح مهارت آموزی سربازان پیش ‌بینی شده است.

سملیان گفت: امیدواریم با برگزاری دوره‌های مفید و متناسب با نیازهای بازار کار، گامی موثر در راستای توانمند سازی سربازان و ورود آنها به بازار کار برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر