چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۴۷
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: در مراسمی با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر، ۴۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی در جایینک تنگستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار تنگستان پیش از ظهر جمعه در این مراسم اظهار داشت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های روستایی در نقاط مختلف شهرستان تنگستان را در دستور کار داریم.

احمد لطفی به افزایش چشمگیر طرح‌های آسفالت معابر اشاره کرد و ادامه داد: در کمتر از یک سال طرح آسفالت معابر روستایی تنگستان که باید در مدت ۱۰ سال انجام شود محقق شد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی در روستاها شده است گفت: ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت برای معابر روستایی تنگستان نیاز بود و در حالی که سهمیه این شهرستان ۵۰ هزار متر مربع بود.

لطفی با توجه به نیاز آسفالت و تخصیص سالانه قیر، زمان ۱۰ ساله صرف می‌شود تصریح کرد: با تلاش بنیاد مسکن و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با تأمین ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت مورد نیاز شاهد تسریع در آسفالت روستاها هستیم.

وی تاکید کرد: این در حالی است که خدمات ارزنده‌ای در بسیج سازندگی اجرا و از تأمین ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت، ۱۳۰ هزار متر مربع آن انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر