يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۳۲۶
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان بوشهر ازابلاغ فراهم شدن امکان دریافت شناسه رهگیری کمک فنرو باتری‌های موجود در مغازه‌ها برای فروشندگان در سامانه جامع تجارت خبرداد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ابوالقاسم محمدزاده افزود: بر اساس قانون نحوه و چگونگی ثبت سند انبارگردانی (افزایش موجودی) برای دریافت شناسه رهگیری کمک فنر و باتری موجود در مغازه برای فروشندگان اینگونه کالا‌ها در سامانه جامع تجارت پیوسته به دستورالعمل دریافت و نصب شناسه رهگیری لوازم یدکی خودرو و راهنمای ثبت سند انبارگردانی است.

وی گفت: این دستورالعمل با هدف تعیین رویه دریافت و نصب شناسه رهگیری برای عرضه قطعات یدکی و مصرفی وسائل نقلیه و همچنین تعیین تکلیف قطعات یدکی و مصرفی فاقد شناسه رهگیری در سطح بازار و انبار‌ها به تصویب رسیده است.

محمدزاده تاکید کرد: توزیع کنندگان و فروشندگان قطعات یدکی و مصرفی وسائل نقلیه مشمول، متعهد به ثبت اطلاعات مربوطه از طریق سامانه جامع تجارت هستند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: خریداران محترم کالا‌های مشمول دریافت شناسه رهگیری به ویژه قطعات یدکی و اقلام مصرفی وسایل نقلیه حتما در زمان خرید به شناسه رهگیری نصب شده روی کالا‌ها توجه و دقت کافی و لازم را داشته باشند و از خرید کالا‌های مشمول و فاقد شناسه رهگیری خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر