يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در راستای ایجاد امنیت پایدار از ابتدای سال جاری تاکنون 156 طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این استان اجرا کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر عباس زاده که روز سه شنبه به مناسبت تشریح عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی درجمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: مقابله با سوداگران مرگ، جمع آوری ابزار و الات ماهواره، مقابله با ناهنجاری ها، مبارزه با سرقت، مظنون گیری و گشت های هدفمند از جمله طرح های یادشده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۹
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در راستای ایجاد امنیت پایدار از ابتدای سال جاری تاکنون 156 طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این استان اجرا کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر عباس زاده که روز سه شنبه به مناسبت تشریح عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی درجمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: مقابله با سوداگران مرگ، جمع آوری ابزار و الات ماهواره، مقابله با ناهنجاری ها، مبارزه با سرقت، مظنون گیری و گشت های هدفمند از جمله طرح های یادشده است.

\n\n

وی یادآورشد: مبارزه با خرده فروشان موادمخدر، جمع آوری معتادان تابلو و افزایش کشفیات مواد مخدر از جمله کارکرد و خروجی طرح های ارتقا امنیت اجتماعی پلیس استان بوشهر است .

\n\n

فرمانده انتظمی استان بوشهر ادامه داد: امسال تاکنون 609 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس استان بوشهرکشف و ضبط شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، عباس زاده یادآورشد: در مبارزه با سوداگران مرگ در سال جاری تاکنون 19 خودرو توقیف و 10 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

\n\n

وی درارتباط باآخرین کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهرنیزگفت: روز گذشته 77 کلیوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از سودگران مرگ در کنگان کشف و ضبط شد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود:درجریان این عملیات چهار نفر دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: همچنین درعملیات یادشده پنج دستگاه خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر