شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۳۹۵
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته سند چشم‌انداز ۳۰ ساله آب استان بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابوالحسن عالی صبح دوشنبه در سومین جلسه کارگروه تخصصی سند چشم‌انداز ۳۰ ساله آب استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه تأمین آب مورد نیاز خود با چالش‌هایی روبرو است.

وی تأمین آب شرب پایدار را از عوامل تأثیرگذار در رفاه و آسایش مردم عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی و نیازهای آینده استان بوشهر در حوزه آب، برای دستیابی به آب پایدار نیازمند برنامه مناسب و اجرای آن هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تدوین سند چشم‌انداز ۳۰ ساله آب استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سند همه متغیرهای تأثیرگذار بر آب استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برآورد جمعیت استان در ۳۰ سال آینده، منابع آب شرب آینده و متغیرهای اقلیمی، سیاسی، صنعتی و آمایشی تأثیرگذار بر آب استان از مسائلی است که باید در تدوین این سند مد نظر قرار بگیرد.

عالی تاکید کرد: همه نیازهای اسناد بالا دستی کشوری و برنامه‌های توسعه کشوری و استانی باید در سند چشم‌انداز آب استان برآورده شود و مشکلات نیاز آب شرب استان بر اساس سیاست‌های جمعیتی مقام معظم رهبری منطبق باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر