چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۵۱۲
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیلم با تاکید بر لزوم استقرار ناجیان غریق در مناطق ساحلی گفت: شناگاه‌های ایمن در سواحل شهرستان دیلم معرفی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اسماعیل عباسی عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه ساماندهی سواحل شهرستان دیلم به ریاست اسماعیل عباسی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما اشتیاق همشهریان به تفریحات آبی از جمله شنا، قایق سواری و جت اسکی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌های بندر دیلم و بندر امام حسن با همکاری ادارات بندر و ورزش و جوانان نسبت به مشخص کردن محدوده ایمن شناگاه ها و نشانه گذاری آنان اقدام کنند و لیست ناجیان غریق مستقر در سواحل هر دو شهر را به فرمانداری اعلام کنند.

عباسی ادامه داد: بنا به جلسه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و دستور ایشان فعلاً و به صورت موقت و تا زمان تنظیم آئین نامه ناجیان غریق متولی تأمین ناجیان غریق، اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیلم افزود: علاوه بر حضور و استقرار ناجیان غریق در سواحل وجود جلیقه و حلقه نجات برای استفاده در مواقع خطر نیز ضرورت دارد.

وی تاکید کرد: متولیان امر باید این مورد را نیز در نظر داشته باشند تا خانواده‌ها با خیال راحت به تفریحات آبی بپردازند و شاهد اتفاقات تلخی در سواحل شهرستان نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر