جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۰۵۶
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر از توافق برای اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری استان بوشهر برای تسریع در اجرای پروژه‌های راهداری و حمل و نقل استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست با معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به نقش و جایگاه استان بوشهر در عرصه تولید و اقتصاد کشور افزود: یکی از اولویت‌های مهم در عرصه اقتصاد حمل و نقل است و برای تسریع در اجرای طرح‌های راهداری در استان باید اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی بیان کرد: برای تسریع در اجرای پروژه‌های راهداری و حمل و نقل استان بوشهر، توافق اولیه برای اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت سهم جداگانه بین استان بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل صورت گرفت.

استاندار بوشهر یاد آور شد: با توجه به آمادگی سازمان راهداری و حمل و نقل برای حمایت مالی از پروژه‌های راهداری استان، پیگیری لازم از سوی استان بوشهر برای تأمین ماشین آلات مورد نیاز سازمان راهداری انجام خواهد شد.

محمدی زاده گفت: ظرفیت ماشین آلات موجود در استان مطلوب است و تلاش می‌کنیم با همکاری شرکت‌های مختلف نسبت به تأمین ماشین آلات مورد نیاز سازمان راهداری و حمل و نقل اقدام لازم انجام شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های حمیدرضا علم مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل استان بوشهر، اقدامات ایشان در مورد مدیریت این سازمان در استان را ستود و برای عبدالکریم اخترشناس مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر