سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۳۹۶
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: هم اکنون مقدمات احداث پروژه مهم سد باهوش در دست انجام است و در هفته دولت امسال عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز یکشنبه در نشست با اعضای دفاتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان تنگستان اظهار کرد: برخلاف برخی تحلیل‌هایی غیر مستندی که علیه دولت سیزدهم در سطح ملی می‌شود، در استان بوشهر و شهرستان تنگستان اقداماتی در این دولت صورت گرفته که مشابه آن در چند سال گذشته کم‌نظیر بوده است.

وی افزود: یکی از  مشکلاتی که در سال‌های اخیر تنگستان با آن مواجه می‌شد، تنش آبی و قطعی برق در فصل گرما بود، اما  اکنون با پروژه‌هایی که در چند ماه اخیر در این شهرستان و بویژه در بخش ساحلی آن  به اجرا درآمدهه وضعیت در حوزه آب و برق مناسب‌تر شده است.

فرماندار تنگستان در باره اقدامات دولت سیزدهم در تنگستان بیان کرد: با منابع تزریق شده و پشتیبانی‌هایی که توسط دولت انجام شد در سطح روستاها و شهرهای این شهرستان حجم بسیار خوبی از معابر آسفالت شده است.

لطفی افزود: در بخش مسکن اقدام ویژه‌ای صورت گرفته و درصد مقام‌سازی شهرستان تنگستان که نسبت به نرم استانی پایین بود، در همین چند ماه گذشته با کمک‌های بلاعوض و تسهیلاتی پرداختی، بهبود یافته است.

فرماندار تنگستان گفت: در حوزه اقتصادی نیز سرمایه‌گذاری‌هایی با مبالغ بالای صد میلیارد تومان در حال انجام است و تلاش شده تا چند سرمایه‌گذار دیگر پشتیبانی و فعالیت آنها در سطح شهرستان آغاز شود.
وی بیان کرد: یکی از اقدام‌های خوب استاندار بوشهر، پیگیری افزایش اعتبارات مربوط به مسئوولیت‌های اجتماعی مجموعه نفت و گاز در این استان است که در سال ۱۴۰۱ با دستور رئیس جمهور بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای استان بوشهر اختصاص داده شده است.

لطفی، نقش شورای نگهبان در سطح کلان کشور را بسیار مهم خواند و گفت: این شورا  در طول انقلاب در برنامه‌های مختلف حضور موثری داشته و این نقش را بخوبی ایفا کرده است.

وی بیان کرد: در انتخابات‌های مختلف شورای نگهبان با دقت مناسب و با رعایت همه موازین قانونی و شرعی و بدون جبهه‌گیری و سلایق شخصی عمل کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر