جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۷۲
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید مشکلات زیرساختی، تأسیسات و سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی و صنعتی این استان بررسی و در نشستی تخصصی راهکارهای حل این مسائل تدوین و عملیاتی شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده در ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: امروز کشور در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد و بیش از هر زمانی لازم است تا کمک بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به تولیدکنندگان تداوم داشته باشد.

وی افزود: بانک‌ها نقشی مهم در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری ایفا می‌کنند و تاکنون نیز خدمات قابل توجهی ارائه کرده‌اند، اما لازم است با اولویت قرار دادن واحدهای تولیدی این استان برای رفع نیاز مالی آنها کوشش کنند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: همکاری مشترک مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای برطرف شدن مشکلات واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد بسیار موثر است و باید حل مشکلات این واحدهای تولیدی تا پایان امسال به صورت جدی در دستور کار آنها قرار داشته باشد.

محمدی زاده با بیان اینکه توجه به اشتغال و سرمایه‌گذاری از رویکردهای مهم مدیریت استان بوشهر است، تاکید کرد: برای تحقق مطالبه‌های تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

‎به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر سال گذشته ۳۰ واحد صنعتی راکد استان بوشهر فعال سازی مجدد شدند و برای سال جاری نیز احیای ۵۰ واحد دیگر هدف‌گذای شده است.

مهدی صفوی بیان کرد: سال گذشته کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید استان بوشهر ۳۰ نشست و ۵۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر داشت.

در ششمین نشست امسال این کارگروه با حضور دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های استان بوشهر، مشکلات ۱۵ بنگاه تولیدی بررسی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر