يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار امام حسن بوشهر گفت: وقوع زلزله بامداد روز دوشنبه در این بخش خسارت جزیی داشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول کاوه فرد درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در پی وقوع این زمین لرزه پیگیری و بازدیدهای میدانی از چند روستا انجام شد که تنها برخی بناها و منازل که دارای بافت فرسوده و مقاوم سازی نشده بودند ترک خورده یا ریزش کرده اند. \n\nوی یادآورشد:این زمین لرزه مصدوم و تلفات جانی در برنداشته است. 
کد خبر: ۱۱۹۷۹
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: بخشدار امام حسن بوشهر گفت: وقوع زلزله بامداد روز دوشنبه در این بخش خسارت جزیی داشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول کاوه فرد درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در پی وقوع این زمین لرزه پیگیری و بازدیدهای میدانی از چند روستا انجام شد که تنها برخی بناها و منازل که دارای بافت فرسوده و مقاوم سازی نشده بودند ترک خورده یا ریزش کرده اند. 

\n\n

وی یادآورشد:این زمین لرزه مصدوم و تلفات جانی در برنداشته است. 

\n\n

کارشناس امور اجتماعی بخشداری امام حسن هم گفت: نبود جاده دسترسی به روستاهای لیراوی میانی و مرکزی، سبب شد تا مدیریت بحران بموقع نتواند در مناطق زلزله زده حضور یابد. 

\n\n

جواد رنجبرزاده افزود: برای دسترسی به این روستاها هم اینک قریب به 70 کیلومتر باید مسافت طی شود اما درصورت احداث جاده دسترسی این مسافت به 14 کیلومتر کاهش می یابد. 

\n\n

وی اضافه کرد: درسفر کاروان تدبیر وامید دیماه پارسال به استان بوشهر اعتبار برای احداث جاده دسترسی به روستاهای این بخش اختصاص یافته که امیدواریم هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود. 

\n\n

براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر (مقیاس امواج درونی زمین) بامداد امروز (دوشنبه) حوالی منطقه امام حسن در استان بوشهر و مرز استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد را به لرزه درآورد. 

\n\n

زمان وقوع این زمین لرزه ساعت 4 و 32 دقیقه و 29 ثانیه و در عمق 10 کیلومتری زمین بوده و در موقعیت 29.91 درجه شمالی و 5.64 درجه شرقی به ثبت رسیده است. 

\n\n

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در کنار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر