سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات ملی و افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی این سازمان در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی اظهار داشت: در سال گذشته با عنایت دولت تدبیر و امید و استاندار بوشهر اعتبارات خوبی به این سازمان اختصاص داده شده که جای تقدیر و تشکر دارد.\n\nوی افزود: در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه‌ها و طرح‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اختصاص یافت که تاکنون ۱۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۱
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات ملی و افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی این سازمان در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی اظهار داشت: در سال گذشته با عنایت دولت تدبیر و امید و استاندار بوشهر اعتبارات خوبی به این سازمان اختصاص داده شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

\n\n

وی افزود: در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه‌ها و طرح‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اختصاص یافت که تاکنون ۱۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

\n\n

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر در سال ۹۳ در بحث اعتبارات استانی ۱۰۰ درصد و اعتبارات ملی ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

\n\n

وی بیان کرد: در سال گذشته علی رغم مشکلاتی که وجود داشت، اعتبارات خوبی اختصاص یافت ولی قطعا اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و مرمت، حفاظت و احیای آثار مستلزم هزینه های سنگینی است که این اعتبارات جوابگوی نیاز استان نیست.

\n\n

به نوشته ی مهر، فروزانی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری نیز اعتبارات خوبی به این اداره کل اختصاص داده شود و شاهد افزایش رشد اعتباری باشیم.

\n\n

وی تصریح کرد: حجم و تعداد پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر زیاد است و به لحاظ تعداد پروژه جزو دستگاه‌های رده بالا محسوب می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر