دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۱۰
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: در دومین روز از هفته دولت، نمایشگاه هنری آثار هنرمندان گناوه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، در دومین روز از هفته دولت نمایشگاه آثار هنری هنرمندان گناوه با حضور فرماندار، معاونین و جمعی از مسئولان ادارات و هنرمندان در گناوه افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه هنری آثار خوشنویسی، هنرهای تجسمی (نقاشی و طراحی) آثار هنرمندان (مربیان و هنرجویان) گناوه به مناسبت هفته دولت و در دومین روز این هفته افتتاح شد.

عبدالرضا محمدی نژاد افزود: در این نمایشگاه تعداد ۱۰ تابلو خوشنویسی ،۲۰ تابلو نقاشی مداد رنگ و آبرنگ ،۱۵ طراحی سیاه قلم و ۵ تابلو نقاشی رنگ روغن در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی گفت: این نمایشگاه از دوم تا هشتم شهریور ماه در محل نگارخانه زنده یاد الله کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه بر پا است و هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۱ آماده بازدید عموم مردم است.

سرپرست اداره ارشاد اسلامی گناوه تصریح کرد: نمایشگاه آثار هنری هنرمندان گناوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خوشنویسان ایران شعبه گناوه، انجمن عکاسان و مؤسسه هیراد نور برپا شده است.

وی یادآور شد: در هفته آینده نیز کارگاه‌های آموزشی در زمینه نقاشی و خوشنویسی با حضور اساتید و مربیان شهرستان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر