دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۴۷
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: همزمان بابزرگداشت هفته دولت کاروان سلامت با هدف خدمت رسانی به اهالی روستاهای کم برخوردار در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از سید عباس موسوی نژاد اعلام کرد: با توجه به دستور استاندار بوشهر، کاروان سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دفتر امور روستایی استانداری ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای هدف، کار خود را از روستای کره بند شهرستان بوشهر آغاز کرد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر پزشک عمومی، پزشکان متخصص ارتوپد، زنان و زایمان، چشم پزشک، دندان پزشک، اطفال، داخلی، روانشناس و مشاور تغذیه به ارائه رایگان خدمات تشخیصی و دارویی خواهند پرداخت و در صورت نیاز برای مراحل تکمیلی درمان، فرآیند ارجاع انجام می‌شود.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: در ادامه اجرای این طرح، با هدف یکپارچکی و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر، علاوه بر نهادهای عنوان شده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل بهزیستی استان و نهادهای مردمی نیز استفاده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اضافه کرد:  مرحله نخست طرح کاروان سلامت تا اسفند ماه امسال به روستاهای کم برخوردار سراسر استان خدمت رسانی می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر