شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۱۴
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان از وجود بیش از سه هزار پایه برق فرسوده در این شهرستان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های برق تنگستان تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در جمع اهالی روستای جمالی محمود احمدی از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی در تنگستان آغاز شده از روستاییان شهرستان خواستند برای مقاوم سازی خانه‌های خود از ظرفیت این طرح بسیار خوب استفاده کنند.

وی ادامه داد: در تابستان سال جاری با توجه اینکه ایستگاه فوق توزیع روستای جائینک به وارد مدار شد شهرستان مشکل نداشته است.

فرماندار تنگستان افزود: در سال جاری با افزایش وردی دبی آبی و ترمیم و توسعه برخی از شبکه‌های انتقال در شهرها و روستای در بخش مرکزی و دلوار صورت گرفته تا حدودی مشکلات در زمینه کمبود آب بر طرف کرد.

وی ادامه داد: در این دیدار درخواست‌هایی مطرح گردید که نشست با دهیار و شورای روستا و مدیران مربوط بررسی و نیازهایی لازم است بر اساس اولویت اقدامات لازم انجام خواهد شد.

لطفی بیان کرد: در بحث اشتغال نیاز است کار گروه اشتغال شهرستان در مسجد روستا مستقر و کسانی که مایلند مشاغل خانگی خرد و کار فرمایی و مشاغلی که به صورت تجمعی می‌خواهند شروع نمایند در کار گروه اشتغال مطرح و دهیار و شورای اسلامی روستا نیز همکاری لازم جهت بر طرف کردن مشکلاتشان داشته باشد.

فرماندار تنگستان از بنیاد مسکن شهرستان خواستند برای رفاه حال مراجعه کنندگان روستای جمالی نمایندگی بنیاد مسکن یک روز در هفته در مسجد روستای جمالی محمود احمدی مستقر شود.

وی افزود: در بحث تیرهای فرسود برق تنگستان با توجه به وضعیت موجود که بیش از ۳ هزار تیر فرسود وجود دارد تلاش می‌شود هم در موضوع توسعه و کابل‌های برق و هم ترمیم اقدامات خوبی در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر